Επιστροφή των προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών

Το FairyGift.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Η δε εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, κατωτέρω, αναπτύσσονται αναλυτικά οι όροι και προϋποθέσεις  επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

 

Ακύρωση Παραγγελίας – Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας από υπαιτιότητα της επιχείρησης FairyGift.gr λόγω Μη διαθεσιμότητας του εκάστου προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται σε όλο το ποσό που έχει καταβληθεί και τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων τα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου το FairyGift.gr

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας από υπαιτιότητα του πελάτη και εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται σε όλο το ποσό αφαιρώντας μόνο τα έξοδά αποστολής εάν αυτά υπάρχουν και τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων προς τον πελάτη τα επιβαρύνεται εξ’ ολοκλήρου ο πελάτης.

 Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, οι τυχόν διατραπεζικές χρεώσεις που εφαρμόζονται κατά την μεταφορά των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη και μόνο.

Επιστροφές λόγω λανθασμένων προϊόντων παράδοσης

Το FairyGift.gr θα αποστείλει εκ νέου την παραγγελία εφόσον παρατηρηθεί ότι το προϊόν που παραδόθηκε είναι διαφορετικό από το προϊόν που έχει παραγγελθεί.

Η εκ’ νέου αποστολή των προϊόντων θα γίνεται μόνο και εφόσον έχει προηγηθεί παραλαβή των λανθασμένων προϊόντων από την επιχείρηση μας.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το FairyGift.gr αναλαμβάνει όλα τα έξοδα αποστολής από και προς τον πελάτη. 

Σε περίπτωση που τα λανθασμένα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα - φθαρμένα - ελλιπή δεν θα γίνετε αποστολή των σωστών προϊόντων εάν δεν συμπληρωθεί το χρηματικό ποσό της αξίας των κατεστραμμένων - φθαρμένων - ελλιπή προϊόντων. 

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, το ποσό της αξίας του κατεστραμμένου προϊόντος θα κρατείται από το ποσό της συνολικής αξίας της αγοράς.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής το κόστος της υπηρεσίας δεν επιστρέφεται.

 

Επιστροφές λόγω καταστροφής των προϊόντων

Στη περίπτωση που τα προϊόντα αλλά και η συσκευασία είναι κατεστραμμένα λόγω υπαιτιότητας του συνεργαζόμενου με το FairyGift μεταφορέα τα προϊόντα αντικαθίστανται με καινούρια ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος με άλλα προϊόντα αντίστοιχου είδους και τιμής.

Η χρέωση των μεταφορικών της επιστροφής των κατεστραμμένων προϊόντων - συσκευασίας επιβαρύνει την εταιρεία μας μόνο αν η επιστροφή γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί σε διάστημα άνω των 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, η χρέωση θα επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Ειδάλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση θα πραγματοποιείται η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς, η οποία θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, το FairyGift.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί, εν συνεχεία, σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς σχετική ευθύνη του FairyGift.gr.

Το FairyGift.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν, από το φυσικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό του FairyGift.gr προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω PayPal θα πραγματοποιείται μεταφορά του ποσού των χρημάτων στον λογαριασμό του πελάτη.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής το κόστος της υπηρεσίας δεν επιστρέφεται.

 

Επιστροφές - Αλλαγές Μη ελαττωματικών ή Μη κατεστραμμένων προϊόντων

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμα του προϊόντος γίνεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του από τον πελάτη και μόνον εφόσον το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Μετά το πέρας των 10 ημερολογιακών ημερών οι επιστροφές ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

Επιστροφή ή αλλαγή γίνεται σε όλα τα προϊόντα, εκτός από τα προϊόντα οδοντοφυΐας και τα σετ φαγητού (λόγω της φύσεως των προϊόντων και για τον λόγο προστασίας από μετάδοση ασθενειών – μικροβίων).

Κατά την συσκευασία όλα τα προϊόντα ελέγχονται για τυχόν ελαττώματα και τοποθετούνται στην συσκευασία από άτομο που κάνει χρήση ελαστικών γαντιών μίας χρήσης.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

Στην περίπτωση που η παραγγελία περιέχει και ξύλινο κουτί συσκευασίας GiftBox το ποσό που αντιστοιχεί στο κουτί και στα τυχόν τυπώματα του, ΔΕΝ επιστρέφεται.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, οι τυχόν διατραπεζικές χρεώσεις που εφαρμόζονται κατά την μεταφορά των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη και μόνο.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής το κόστος της υπηρεσίας δεν επιστρέφεται.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία σχετικά παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211-7351024 ή με e-mail στο info@fairygift.gr